O nas

logo_3

Firma Del Sport od wielu lat prowadzi działalność w zakresie dystrybucji maszyn siłowych, cardio i akcesoriów do klubów fitness ośrodków sportu i rehabilitacji, a także do domu. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem takich marek jak: PAVIGYM, TRUE FITNESS, BH FITNESS, TKO, VISION i HORIZON FITNESS. Naszymi klientami są inwestorzy, instruktorzy, lekarze, właściciele hoteli, architekci, a także użytkownicy indywidualni. Nasze wieloletnie doświadczenie i innowacyjna oferta umożliwiają stworzenie obiektów sportowych na miarę XXI wieku oraz osiągnięcie przez sportowców ich celów treningowych. Z naszych usług skorzystali już między innymi Klub Piłkarski Legia, Centrum Medyczne Enel-Med, czy prestiżowe kluby fitness Holmes Place.

Nasze marki

logo_bh  logo_horizon  logo_vision     logo_truelogo_tko logo_olive logo_pavigymLogo Tecnovita

Nagrody

Gazele_2015_CMYK

n3   n1
n2

FUNDUSZE EUROPEJSKIE

 

DEL SPORT Sp. z o.o. realizuje projekt pn. „Wzrost konkurencyjności Del Sport Sp. z o.o. poprzez wdrożenie Strategii Biznesowej”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Internacjonalizacja MŚP.

CEL PROJEKTU I EFEKTY JEGO REALIZACJI

Realizowany projekt ma na celu zwiększenie udziału eksportu w całkowitej sprzedaży produktów oferowanych przez spółkę Del Sport poprzez wejście na 5 nowych rynków docelowych (Niemcy, Wielka Brytania, Rosja, Rumunia, Hiszpania) z innowacyjną ofertą sprzętów i urządzeń do ćwiczeń marki TKO, przeznaczonych do użytku korporacyjnego.

W skład oferty eksportowej wchodzić będą 3 produkty:

  • Bramy do treningu funkcjonalnego TKO
  • Maszyny półwolne TKO
  • Cardio Pump TKO

Spółka posiada długoterminowe międzynarodowe kontrakty handlowe na sprzedaż dystrybuowanych przez siebie urządzeń do ćwiczeń, a w wyniku realizacji projektu spółka podpisze jeszcze co najmniej 5 nowych kontraktów handlowych.

W ramach projektu zrealizowane zostaną w całości wszystkie zadania uwzględnione w Strategii Biznesowej, w tym:

  • Udział w imprezach targowo wystawienniczych w charakterze wystawcy podczas targów FIBO w Kolonii w 2017 oraz 2018 roku
  • Udział w misjach gospodarczych za granicą z możliwością wizytacji imprez targowych w następujących krajach: w Rosji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Niemczech
  • Działania promocyjne podczas targów wystawienniczych oraz misji gospodarczych.
  • Działania uzupełniające – zakup baz danych oraz stworzenie systemu informatycznego wsparcia sprzedaży eksportowej

Zakres projektu wpisuje się w inteligentną specjalizację – nowoczesne usługi dla biznesu obszar poprzez usprawnienie procesów – opracowanie systemów informatycznych w procesie zarządzania, dzięki stworzeniu systemu wsparcia działalności eksportowej. W wyniku realizacji projektu zostanie także utworzony nowy dział Eksportu oraz zostanie zatrudniona 1 osoba na stanowiska Specjalisty ds. Eksportu.

WARTOŚĆ PROJEKTU

Wydatki ogółem: 530 720,40 PLN

Wydatki kwalifikowalne: 431 480,00 PLN

WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH

Dofinansowanie projektu z UE: 172 548,85 PLN