NASZ SERWIS ZAWSZE W POGOTOWIU!
Rozbudowana sieć serwisów regionalnych, którą udało nam się stworzyć w przeciągu 25-ciu lat obecności w branży fitness, traktujemy jako sukces. Dzięki temu wszyscy nasi klienci mogą liczyć na stałą opiekę nad ich sprzętem zarówno w klubie fitness, jak i w domu. Dzięki długoletniemu doświadczeniu i odpowiedniemu przeszkoleniu naszych serwisantów, jesteśmy w stanie poradzić sobie z każdą usterką!
WAŻNA INFORMACJA
Znaczna część awarii wynika z błędnego montażu lub braku regularnej konserwacji
Wystarczy kilka prostych czynności, aby uniknąć wielu awarii:
- Regularne sprawdzanie połączeń śrubowych (jest to naturalne, że podczas pracy urządzeń śruby mogą się poluzować).
- Regularne czyszczenie urządzeń (odkurzanie komory silnika).
- W przypadku bieżni – regularne smarowanie blatu bieżni czy wypośrodkowanie pasa.
TYPY GWARANCJI
DWIE OPCJE GWARANCJI
- Gwarancja domowa: obowiązuje przy eksploatacji urządzeń w warunkach domowych z przestrzeganiem limitu długości treningu podanego przez producenta
- Gwarancja Light Commercial (półkomercyjna): użytkowanie urządzeń max. 4h dziennie, w tym do wykorzystania półkomercyjnego oraz w miejscach otwartych, w tym wybranych miejscach publicznych.
DWIE OPCJE GWARANCJI KOMERCYJNEJ
- Gwarancja komercyjna: użytkowanie sprzętu w klubach fitness i siłowniach, klubach sportowych, szkołach i uczelniach, jednostkach i szkołach Policji oraz Wojska.
- Gwarancja inna: Gwarancja podparta odpowiednim dokumentem podpisanym przez obydwie strony, którego treść reguluje warunki i długość gwarancji.