Serwis

NASZ SERWIS ZAWSZE W POGOTOWIU!

Rozbudowana sieć serwisów regionalnych, którą udało nam się stworzyć w przeciągu 25-ciu lat obecności w branży fitness, traktujemy jako sukces. Dzięki temu wszyscy nasi klienci mogą liczyć na stałą opiekę nad ich sprzętem zarówno w klubie fitness, jak i w domu. Dzięki długoletniemu doświadczeniu i odpowiedniemu przeszkoleniu naszych serwisantów, jesteśmy w stanie poradzić sobie z każdą usterką!

WAŻNA INFORMACJA

Znaczna część awarii wynika z błędnego montażu lub braku regularnej konserwacji
Wystarczy kilka prostych czynności, aby uniknąć wielu awarii:

  • Regularne sprawdzanie połączeń śrubowych (jest to naturalne, że podczas pracy urządzeń śruby mogą się poluzować).
  • Regularne czyszczenie urządzeń (odkurzanie komory silnika).
  • W przypadku bieżni – regularne smarowanie blatu bieżni czy wypośrodkowanie pasa.

TYPY GWARANCJI

DWIE OPCJE GWARANCJI

  • Gwarancja domowa: obowiązuje przy eksploatacji urządzeń w warunkach domowych z przestrzeganiem limitu długości treningu podanego przez producenta
  • Gwarancja Light Commercial (półkomercyjna): użytkowanie urządzeń max. 4h dziennie, w tym do wykorzystania półkomercyjnego oraz w miejscach otwartych, w tym wybranych miejscach publicznych.

DWIE OPCJE GWARANCJI KOMERCYJNEJ

  • Gwarancja komercyjna: użytkowanie sprzętu w klubach fitness i siłowniach, klubach sportowych, szkołach i uczelniach, jednostkach i szkołach Policji oraz Wojska.
  • Gwarancja inna: Gwarancja podparta odpowiednim dokumentem podpisanym przez obydwie strony, którego treść reguluje warunki i długość gwarancji.
Facebook